BB avsnitt nummer 25.

Idag var det alltså amanda och pontus tur att lämna huset. måndagens program visade att de sammarbetat under hela seriens gång. FUSK.
tittarsiffrorna väger dock mot motsatsen. alla vill ha dem kvar. och vi ringde 154 gånger och röstade.
-
Det är tomt utan våra vänner här. tomt och lite ödsligt uppe på loftet.
vi saknar våra kompisar.
det är liksom inte samma sak att spela 500 och dricka rövin utan dem.
-
-
i morgon ska vi till Pedregalejo , jag danne? å Koffe? å Clara??? helena?? who knows.
Iallafall så ska jag å dannepöjken dit.
vi ska sola och bada och dricka långa drinkar i en av de halmbarer på stranden som jag snart ska köpa och driva. Därför har jag bestämt att det fortsätter vara finfint väder även i morgon. såattteee.... gud sa att det var okej om jag bestämde det , för han har nämligen givit upp hoppet, sa han. världen ska ju ändå tydligen gå under på lördag den 21 maj hade någon profet bevisat. så gud , han chillar mest i hängmattan utanför lustgården fram tills dess . dricker coronitas med citron och sugrör och sneglar på alla kurviga nakenfisar när de pallar äpplen. Han biter sig i läppen och pillar sig på snoppen samtidigt som han tänker, ÅHHHH om jag ändå bara hade skapat valmoblommor och förgätmigej.
-
nu är jag så trött så att jag skulle kunna somna även om jag låg i ett badkar fyllt med kompost.. (inklusive daggmaskar och äggskal). alltså jävligt skittrött. fattar ni .
sluta tjata så då.. låt mig gå och lägg mig nu. snälla.

Shoot baby!
Postat av: Wendy

Vad duktig du är på att skriva! Du skriver så bra :) skit kul att läsa!! Längtar efter dig.

2011-05-17 @ 15:28:08
URL: http://wendylarsson.blogg.se/

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0