check!

Försov mig i morse och tog mig därmed ledigt från jobbet idag eftersom det tar mig nästan tre timmar att komma dit från och med att jag gått upp. Välbehövligt kan jag tycka. Behövde änna vila lite.... eh ja. nu är jag trött igen. som vanligt, så snart blir det läggdags för Lisa. Först nån film av något
slag antar jag... y palomitas con mantequilla.. hihihihi seee visst är jag duktig....
snart kan jag så mycket spanska så att jag kan ta över regeringen här i Andalucien. Det hade vart något.
De håller på att demonstrera just nu mot deras president eller vad det heter, så det vore ju ett passande tillfälle må jag säga. Fått ordning på fölket här nere och kanske snygga till dem lite.. de slitna spanjorerna asså ... hehe
-
nåja. kanske inte riktigt då.. men ja.
-
-
-
Jag hatar när folk skriver : bla bla bla bla bla,,,,,"...och Nu blir det middag". eller "...OCH nu blir det fika",
eller "...OCH NU BLIR DET GYMMET." JAG HATAR DET: vet inte varför. Kanske för att informationen som följer alltid är SJUKLIGT ointressant och tråkig..antagligen. Ett annat uttryck som jag skulle kunna stryyypa långsamt eller kväva med en plastpåse om det vore något levande är CHECK.
blablabla - CHECK!
BLA BLA BLA- CHECK!
blaaablaaablaaaa - CHECK!
Säkerligen också därför att informationen i meningar som innehåller ordet CHECK,
alltid är så ointressanta så att jag hellre blir påkörd av en lastbil.
-
WElll...så kan det va. CHeck på er,
OCH NU BLIR DET MOVIE TIME.
HEJ DÅ.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0