finns ju inget som slår svenska chips ... å marabou..

guddd'ay mi friends...
-
Still a bit illll.... Seg, matt å orkeslös... Så jag stannar hemma imorgon också..
Sen är det helg, och danne ska på tävlingar både fredag och lördag.
Jag hoppas att han vinner massa pengar så att jag kan få bli lyx-hustru nån gång...
-
höhöhöhö
-
fick skypat lite med Mikkis tidigare, Mycket trevligt :)
ÅHHHH vad underbart det ska bli att komma heeem snart!! Jag LÄNGTAR verkligen efter alla där hemma...
Trots att det bara var en månad sedan jag åkte därifrån.. Åh..det ska bli så jävla Gött ..
-
-
Här kommer lite fantastiska Cam kvalitets photos , varsågod,
-
-
-
Nu ska vi spela lite kort här på taket ..CHAO

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0