klockan är sjuuu

Tack för svaret, Mr or mrs T.
Nu vet jag att man mäter hjärnfrekvensen i EEG. Eller skrev du EKG ?
jaja, jag kunde ju ha googlat upp det liksom. men då hade jag ju inte fått någon feedback..
man får ju va smart ännnaaa.....!
tack iallafall. idag är jag lite piggare...
-
Nu är det ju äntligen fredag igen. lite läskigt att tiden går så förbannat snabbt. Men man klagar ju inte direkt. tvärtom. helg igen liksom! inte fel alls... Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. inte allt för mycket vill jag tro.. blir väl en sedvanlig rödvinare på taket kan jag tänka mig. Imorrn däremot blir det party. Finne-ligan har avskedskalas för Jelena som ska flytta hem till finnelandet igen... :(
-
SÅ, vad händer i DEN NORDISKA DELEN AV VÄRLDEN I HELGEN DÅ ????
-
SVARA!!!!!

Shoot baby!
Postat av: Mikkis

SVAR!!!: Det händer typ inget alls här! Helt dött ute nu för tiden. Jag ska äta tacos med Louise o hennes pojkvän ikväll o imorgon ska jag hämta Louise syrra på Landvetter ...mitt i natta! Hoppas du har en bra helg Lajsa :) Puss!

2011-05-20 @ 18:37:36

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0