lite regn har väl ingen dött av... Ellller ???

Tjeeeena kompisar.
Idag har det varit en KANON dag. På jobbet gick det hur bra som helst. ÄNTLIGEN.
och när jag slutade så sken solen såpass mycket att jag hann med att både steka och somna på terassen i några timmar. sen helt plötsligt började det regna, men inte blir jag bitter för det neeeej nej nej..inte idag!!
Jag byggde en koja här uppe på taket som jag sitter under i skrivande stund. så myyysigt man kan ha det i sin ensamhet i regnet. hahaha...
jag väntar iofs på Jenni å jelena som ska komma hit snaart... förjävla segt tempo här ibland asså....
komsi komsi komsi.... ikväll blir det en eller annan öl på shamrock verkaar det som.. :)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0