Lördag morgon . hunger

God morgon befolkningen. idag vaknade jag av den stora gula solens strålar som letade sig in genom sovrumsfönstret. våldta mig, solskenet, bad jag om. men han hörde inte, för i nästa sekund var de borta.
-
jag är alltid jätte hungrig när jag vaknar. och jag är fortfarande sugen på frysta blåbär med varm mjölk och socker. (man gör så, för att mjölken ska bli kall och blåbären varma när man blandar dem).
men inga blåbär finns det. Vad ska man då göra?
-
Idag är det lördag. Jag hade en skön känsla i kroppen när mina ögon blottades för världen i morse. Behaglighet. Om man kan säga så. Kanske har jag bara lipat tillräckligt den här veckan, och idag mår jag normalt? Hatar mens. mer än allt annat i mitt liv.
-
Den 27 juli ska jag alltså åka till Milano en sväng. spännande. Har egentligen inte alls tid med det här nu i sommar, då det är mycket annat som ska få plats i planeringen...MEEN, man måste ju såklart ta chansen nu när man har vunnit och allt.. Det blir nog en upplevelse! Om inte annat, så kommer jag ju lära mig något!
-
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0