mikkis är också på mitt tak

Det här är min kompis Mikkis. hihihi... Hon är en bra kompis som jag gillar och saknar mycket.
Dessutom är hon en trogen kommentator här på min blogg. det gillar jag!!!
om en vecka ska vi leka rövare och dricka det där goda vinet som jag aldrig kommer ihåg vad det heter...
mmmmmmmm vad det ska bli bra tror jag.
-
-
Gör nu som Min kompis och svara när jag stället frågor. hur oförskämda är ni egentligen mina kära läsare?
HUR MÅR NI  undrar jag. svara!

Shoot baby!
Postat av: t

eftersom ingen verkar svara och jag är ganska rastlös så varför inte tänker jag..



jag mår bra. idag har jag spatserat på stockholms gator i solen med gott sällskap, suttit med en kaffe i handen och tänkt att livet är ganska fint ändå.



jag är förvånad över hur få som skriver kommentarer med tanke på hur många som är inne och läser på din blogg. här får man ju ställa upp. även om vi inte känner varandra. ha det fint!

2011-05-20 @ 20:45:53
Postat av: Sofia Bengan

Lisa min vän, nu ligger jag i mitt flickrum i Trollhättan och ska sova. Ska bara vara här en kurtis. Ska ner till Gbg i morgon och hejja på mamma som ska springa Göteborgs varvet:) saknar dig fisen. Bor inte Amanda och Pontus hos er längre?? Vad gör dom?? Du när är det du kommer hem å hälsar på? Då måste vi ses och kramas och dricka vin i gräset ute i solen:) nu somnar jag. God natt

2011-05-20 @ 23:16:11
Postat av: Wendy

Hej fis! Tur för dig att du la till ett inlägg på mig :) hur många är det som läser din blogg? Kan du inte photoshoppa bort min bullmage :)



Har du några bra tips på student presenter?

2011-05-21 @ 10:17:19
URL: http://wendylarsson.blogg.se/
Postat av: Mikkis

Haha, vad gullig du är!!! :) Vi måste skypea snart o planera lördagen! pusssss, jag saknar dig med Lajsa!

2011-05-22 @ 12:07:37
URL: http://saramikaelaj.blogspot.com

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0