Update malaga.

ååååååhhhhh vad tråkigt det är att vara ensam... Jag tänkte ligga på taket idag som sagt, men det klart att det skulle bli molningt då... har till å med regnat lite.. fan.
men nu har jag iallafall sytt lite, löst massa korsord, lagat mat, ätit mat, druckit lite vin, diskat å sopat golven...
Vad fan ska jag hitta på nu... väntar på att siestan ska ta slut så att affärerna kan öppna... så kanske man kan gå och handla nått. för sakens skull liksom.
Någon därhemma som önskar sig något ifrån spanien!??? säg till.

Shoot baby!
Postat av: maja

Jag önskar mig kläder från sweet, inte från spanien tyvärr..

2011-05-26 @ 17:58:54
Postat av: maja

Jag önskar mig kläder från sweet, inte från spanien tyvärr..

2011-05-26 @ 17:59:10

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0