PLEASE

NÄ men jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR om det här ask molnet ska hindra mig från att komma hem nu på fredag.
Jag LOVAR att det kommer bli så. såklart. eftersom jag ska flyga med skit ryan air, och självklart har jag
inte heller köpt något avbokningsskydd. FAN!!!
-
Därför ska jag nu be en bön.
-
Kära gode Gud, om du finns...
Jag ska påminna dig, om du inte minns.
Jag har städat idag,
lagat mat och varit glad.
Jag har hjälpt till i nöd,
och erbjudit mitt stöd.
-
Gode Gud, Förlåt för att jag inte tror,
men de säger ju att du tar hand om alla som på jorden bor.
-
och om du nu hjälper mig lite här,
blåser bort askan oh sådär,
så lovar jag att aldrig mer tvivla på dig
Nä, jag ska be och vara en lydig tjej.
-
Jag längtar efter pappa och mamma,
vill hem nu med detsamma...
Saknar mimmi och maja
(det finns inget som rimmar förutom baja..)
-
Så kom igen nu G.U.D.
skicka ett sändebud.
en vakande ängel till Islands Ö
jag vill inte att någon ska DÖ.
.
Jag sover nu
Bu

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0