Längtan.

Jag trodde det var jag som var sjuklingen här i huset.. men nu har Danne legat och sovit sedan klockan 8 i morse när vi var uppe och åt frukost. Jag kan inte somna om. klockan är halv två. I sex timmar har han legat här och snarkat. Efter att även ha sovit en hel natt (sedan klockan 12 i gårkväll). ska han inte vakna snart?
-
Idag längtar jag hem lite. Efter familj och god mat. Men så kommer jag på att det är på väg att bli vinter hemma.. och då är jag ganska nöjd med att fortfarande vara här. Vädret är underbart idag! Om jag hade haft lite mer energi hade jag antagligen redan varit utanför dörren i färd med att hitta på något bus nånstans. åh... Det känns som en vacker försommardag i sverige, friska fläktar och en slags pirrig känsla hänger i luften. Kan inte fatta att det är NOVEMBER och att jag fyller år på torsdag. helt förståerligt.
-
-
Förresten, mamma och pappa, jag har en önskan till min födelsedag. Snälla ni, fixa så att duschen hemma är fullt fungerande med stark stråle och massvis med varmvatten tills jag kommer hem.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0