åh det här ÄR ingen modeblogg. nej nej nej ...

Meeeen... idag hade Primark öppningspremiär på olarios center. gissa om det var K.A.O.S där inne eller......Fanns inte EN enda kvadratmeter som var fri ifrån människor. här snackar vi Ullared kaos dagarna före julafton.  Herreguuuuuud. Jag som hade dragit med mig danne på shoppingtur fick snabbt dåligt samvete över att dra runt å trängas mellan alla galna brudar. hittade en superfin "jacka" till min guddotter, ett skärp till mig och kallingar till danne där inne, men åååååhhhhh KÖN var ta mig fan tvåtusen meter lång  och ringlade sig genom HELA den femhundra kvadratmeter stora butiken (MINST) ,och jag klarade inte av att vistas där inne en sekund till. Får hoppas på att det finns kvar nästa vecka när hysterin lugnat sig lite....Förutom barnkläderna, så hade de förresten världens fulaste kläder på primark. skönt för min plånbok.
-
Det börjar bli kyligt här nere på kvällarna och jag behöver verkligen lite varmare höstkläder, så jag passade på när jag ändå var i shoppingtagen, att köpa lite stickat ifrån zara , och några roliga klännigar ifrån berskha. wiihiii
-
nu dör jag av utmattning här i min mega säng. ska göra läxor och vila min hjärna innan vi ska gå ut och äta "välkommenhemmat" med adri, och "hejdåmat" med jelena (om finnarna nu behagar att komma hit).
-
hejpåer!
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0