potatisgratäng skola.

nääe ni, det blev varken dansskola, salsa eller bokläsning för min del. hungern smög sig på och oerhört uttråkad som jag var, så tänkte jag att jag ju kunde underhålla mig själv lite undertiden... sen visade daniel mig ett video program här på datorn som jag inte visste fanns. det var jag ju var tvungen att testa såklart och där fastnade jag...
haha . .. mätt blev jag iallafall. och trött.
imorgon SKA jag börja träna. på riktigt.
god natt.
-

Shoot baby!
Postat av: sofia bengtsson

hahahaha lisa I LOVE YOU..

kommer absolut laga din potatisgratäng någon dag snarast:) kul med videos . keep that going..

SAKNAR DIG

2011-10-05 @ 09:14:05
Postat av: Sofia Fredriksson

fan va skön du eee..saknar digg!!

2011-10-05 @ 16:13:16
Postat av: maria angela

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA



LOVE UUU

2011-10-06 @ 09:17:54
URL: http://surfinheart.blogspot.com

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0