vissa dagar...

tänker inte alls gå till ett café idag. tänker inte alls titta mig i spegeln idag. tänker inte sminka mig eller sätta på mig kläder eller gå ut. Jag gav det ett försök, men kläderna passar inte , munsår pryder min överläpp, håret har dött, mitt ansikte är svullet,  någon slags finn invasion har exploderat i mitt face och jag fryser som om min blodcirkulation har slutat fungera. en sådan ynklig dag säger jag, som jag vill spotta på, trampa på, spy på, kasta i den illaluktande containern utanför dörren där den kan ligga tills den ruttnar och aldrig hemsöker mig igen. känslor av. känslor på. av på av på. ett bittert moln i paradiset. det regnar över min terass men de där ute säger att solen strålar som i juli. drunkrama och gratis ris. RIS? vafan... Jag orkar inte skratta orkar inte le orkar inte prata. Jag tänker stanna här och jag tänker INTE måla på det här som jag förresten råkade förstöra genom att göra hål i pappret. jag säger bara vissa dagar............alltså.
-

Shoot baby!
Postat av: Anonym

Lisa, jeg har en sånn dag i Bergen også. Og jeg MÅ gå på skolen. Med dårlig hår, kviser og alt. jeg har lyst til å skrike høyt, løpe hjem og grine! Du er ikke alene... Have a nice day;)

2011-10-31 @ 11:07:46

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0