Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfection.

Såådär!
Jag hade ljugit fram en tretton meter lång näsa ifall jag hade sagt att det var jag som hade gjort det skinande rent och väldoftande här hemma. Men rent är det iallafall, som bara den! Till och med kylskåpet är urstädat och fräscht!
Sanningen är att jag råkade somna en "liten stund" efter skolan, och vaknade när klockan var sju nu ikväll av att det luktade rengörningsmedel i hela lägenhten. Bästa käraste Danne ♥. Det enda jag behövde göra var att skura lite på toan och fixa kvällskäk! Inte mig emot. Så nu är vi proppmätta på tonfiskröra och te och sitter och väntar på att gå och möta mamma och pappa på stationen! MMMM vad mysigt det ska bli att ha dem här i en vecka :)
-

Shoot baby!
Postat av: no fixed address

och vad sker med att ta bort mig ifrån en jävla website? sluta upp nu. och svara i din telefon!

2011-09-26 @ 23:41:53

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0