Fungry - the state of being fucking hungry.

alltså, det är tur att jag har dig bloggen. för i sådana här stunder som just precis nu, när jag är så uttråkad så att jag dör, så har jag iallafall någon att prata med. Sitter i köket och undrar varför jag är hungrig igen när det enda jag har gjort idag är att äta saker.... kanske är det kylskåpets fel som står där borta i hörnet och frestar mig med dess innehåll. jag vet ju vad som finns där inne. fan.
-
oh herrreeguud! Grannen skrämde LIIIIVET ur mig nu precis genom att dra upp "rullgardinen" här mittemot, på ett minst sagt argsint sätt. hela jag hoppade till. hoppas han inte såg det...
-
ouff, jag såg en förskräcklig film förut...vet inte ens varför jag gick med på att sätta på den, när jag vet att jag HATAR skräckfilmer. inte för att de är skrämmande liksom, utan mer för att de absolut inte har någon handling, förutom att skrämma och äckla dess åskådare. och skådisarna suger alltid. "The human sentiped" (hur det nu stavas) hette den iallafall. rekomenderas inte. förskräckligt irriterande skådespelare som sagt, och sjuuuuukt äcklig handling. sen satte vi på Pippi på de sju haven istället. Mer i min smak så att säga.
-
Jaaa men ser man på!!, nu landade ett SMS i min mobil för ovanlighetens skull. min vän Jenny är på väg hit. äntligen lite sällskap. har bestämt mig för att den här helgen ska bli en lugn och harmonisk slösa-pengar-fri helg så jag antar att vi är värda att unna oss ett glas rött här på taket i kväll. jag och jenny. det blir fint det.
-
-
----
-
(man kan klicka)

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0