hej hej hej hej

danne är på tur till eroski och jag sitter snällt i soffan och väntar på att han ska komma hem med mjöl, smör, grädde, sylt och balsam. jag har cravings efter pannkakor och är i behov av att balsamera mitt trasiga hår.
så nu vet ni det.
-
-
igår köpte vi kebab och öl och gick upp i borgen och tittade på solnedgången med Jenny och linus.
mys mys
.
nu kom danne hem så nu ska jag blanda pannkakssmet!
ciao!

Shoot baby!
Postat av: Mormor

Hej Lisa Camilla är här och försöker lära mig lite om data. HOPPAS ATT DU har det bra Här är allt som vanligt det vill säga rätt så bra. Du kan väl skicka ett vykort någon gång. Ta hand om dig och ha det bra. Hej då från Mormor och Morfar.

2011-09-17 @ 17:34:37

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0