mamma ♥ pappa

Igår kväll efter en tur upp i slottet, picnic och höjdskräck, så gick vi ner på säkrare höjder och myste på Cafe con Libros med Baileys, Mojhitos och cervesa. Har varit helt underbart att ha mina kära föräldrar såhär nära i fem hela dagar. Jag saknar dem redan helt sjukt mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra och till och med så fällde jag några tårar förut när jag och danne satt vid kanalen och gjorde läxorna. Det kändes så tomt att komma hem till lägenheten förut, och den där tryggheten som jag känt de senaste dagarna var liksom som bortblåst. Jag älskar min mamma och min pappa så väldigt mycket och det har varit så himla roligt att ha dem här! Meeen, på söndag ses vi ju faktiskt igen innan de åker hemmåt svealand. Jag längtar!
-
-
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0