peppar peppar

att vakna sjukligt kisenödig klockan 6 på morgonen är inget jag föredrar , då jag måste gå ner för trappan till toan, vakna till liv på vägen, och nu ligger här helt fruktansvärt pigg med ångest över att mina alarm ringer om fem minuter, (sant, jag måste ha cirka 10 olika alarm för att över huvud taget vakna till liv, så att jag lyckades vakna av mig själv så här tidigt är något av ett mirakel.)
-
dessutom cirkulerar det en surrande mygga runt mitt huvud , det mest irriterande jag kan tänka mig just nu, som dessutom har stuckit mig både på armen och på foten. (möjligtvis kan det vara tre mygg-bröder) senast igår sa jag till trine, "neeeej då, det finns inga myggor här, jag har inte fått ett enda myggbett sedan jag flyttade hit...." varför är det alltid så? "när man talar om trollen" -begreppet alltså. lite lustigt egentligen.'..
-
nåja kompisar ,,,  nu ska myggjävlen dö. ciao

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0