sushi bland annat.

Sådär ja. Då var det Trines sista kväll här i staden. sorgligt nog. det har varit en minst sagt speciell vecka. mycket trevlig dock. många känslor har florerat i våra kretsar. lyckliga som sorgliga. vi måste väl bara förstå antar jag, att livet är hårt ibland. det går upp och det går ned. och verkligheten är bitter inemellanåt.
-
Jag önskar så att min vän kunde stanna här några extra dagar , för hon kommer saknas när hon flyger hem i morgon bitti! åh vad jag tycker om henne, min kompis.
-
Vi "firade" med hemlagad sushi och ett glas rött såhär på tisdagskvällen. Jag trine och sara. kunde ju inte bli mysigare.  Nu ska jag blunda lite och försöka somna här på en av mina tre sängar.
-
-
-
Förresten så skulle danne kommit hem nu i kväll, men självklart lyckades han att missa flyget ifrån barca,,,,,
han lyckades sån tur var att hitta ett nytt flyg tills i morgon bitti! mitt slitna hjärta har varit på europa tour i en vecka så nu ska han få rehaba sig här hemma medans jag tar tag i mitt liv och går in för skolan, börjar träna och lagar massa mat.
-
det är välbehövligt.
godnatt.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0