nightlife @ ekarebol 2.

Tänkte att... jag skulle skriva lite när klockan ändå är tio över fyra på natten och jag är jättepigg och antagligen fortfarande jetlaggad eller något. Brukar vanligtvis stupa i säng efter jobb i baren som jag kom hem ifrån för några timmar sedan, men ikke idag alltså. typiskt. jag vill ju vakna tidigt imorgon. För i morgon är en speciell dag i mitt liv.
En lördag tänker ni. jaha. men jag tänker en nattathailördag. alltså en jävligt bra fet härligt mysigt pratig gosig rolig vinig dimmig galen planläggande skön lördag innehållande min bästis. åh det blir fint de sörrni. hade alltså även varit fint om jag hade några valium här under madrassen som jag kunde knaprat mig till söms på. å ingen danne på skype. äschhh. swedish nightlife at ekarebol 2. så himla spännande.
-
åh
.
åh
.
zzzzzzzzzzzzz

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0