8 timmar senare

Efter 8 timmars resande kan jag och min fördärvade rygg äntligen ligga raklånga i den bästa sängen i världen. MIN egen goaste underbara säng hemma i skogen. Åhh. som om inte det vore nog som present så ser jag ett stort PAKET till mig när jag kommer innanför dörren ifrån mina gamla arbetskompisar. Alltsåååååå TAAAAACKKKKK NI ÄR JU HELT FANTASTISKA!!!!! Jag är så jävla lycklig . I morgon blir det full rulle å massa saker ska hinnas med så nu Ska jag läsa lite om seriemördare i min nya bok å sen måste den här damen somna in så att helgens bravader ska orkas med. Japp goder natter


Shoot baby!
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera??? :)

Svar: haha fotar allt det senaste med min iphone bara.... så enkelt är det! haha!
Lisa

2012-09-04 @ 07:16:49

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0