Ja. återiigen så vill jag ha det jag inte kan få. MEN ÄR DET SÅ HIMLA KONSTIGT DÅ???

Har aldrig varit ett fan av att se på TV. och nu när jag väl provar att göra det, så förstår jag verkligen varför!!!! jävla skiiiiiiiiiiit de visar hela tiden alltså! OcH REKLAM!!!!!! Aguuuuuddd .. blir så irriterad så jag skulle kunna kasta en yxa i rutan... vafan ska man hitta på då! vad gör man när man håller på att frysa ihjäl i ett land där alla stänger in sig i sina egna fyrkantiga hus och sitter där och SER PÅ TVVVVVV!!!!!! ELLER!! vad gör man? går på föräldramöten och på friskis och svettis, eller uppgraderar TVn å går på BIO?? jag håller på att dö av uttråkning och vill bara åka härifrån nu nu nu nu nu . jag vill klättra i berg och springa runt på stränder . hänga i lianer och vandra i regnskogar. JAG VILL slippa frysa och kunna gå klädd som jag vill. Sitta i en hydda med en vän och dricka te med citron och honung. läsa böcker, titta på stjärnorna och bara prata om goda saker. well. det är fan sjukt att det enda jag tänker på är att tjäna PENGAR så att jag ska kunna göra saker som är helt jävla GRATIS.
-

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0