Leave me alone, but not really go away...

Ibland brister det för mig och ett utbrott uppstår. Igårkväll var just en sådan kväll. Då måste jag antingen förstöra någonting eller kladda med något. Jag älskar färger. Färger gör mig lycklig och kanske just därför väljer jag ofta att "bota" mina utbrott med att måla. Allt runtomkring en försvinner då och man kan sitta där och kladda tills man blir lugn igen.
-
Först tänkte jag riva ner tapeterna och måla ena väggen, men vid närmare eftertanke så insåg jag att jag förmodligen skulle tröttna halvvägs och ha en massa sönderrivna tapeter i hela världen. och dessutom hade jag för lite färg. Så jag kom på en annan idé och skruvade loss en av mina tre garderobsdörrar, satte mig i min stora säng och gav den lite färg. Den är inte färdig ännu men här är iallafall den bamsestora, numera lite färggladare dörren.
-
-
-
Hade inte så många färger att välja på så det behövs inhandlas lite mera kulörer så att jag kan variera lite och måla de andra två dörrarna också.

Shoot baby!
Postat av: Mimmi

Ojojoj, nu blir jag orolig. Vad sa mamma om detta? Glöm inte att packa ner ett ritblock och lite färger i väskan till NYC. Vill helst ha en så lugn vecka som möjligt. Keep färgerna i handväskan!

2012-01-16 @ 03:23:01

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0