Bög hög

  •  
  • Om man bara kunde stänga av skiten,
  • Och få vara som när man va liten.
  • Tänk när man var nio år,
  • Och grinade över ett skrapsår.
  • Då hade man inte mycket att fundera över,
  • Varken kläder killar eller klöver. 
  • Sen utvecklas vi alla på olika sätt, 
  • Men vad är fel och vad är rätt? 
  • Vem är jag på jorden? 
  • Vad vill jag med de här orden? 
  • Vart är vägen jag ska vandra? 
  • Orkar inte bry mig om några andra. 
  • De säger ju att livet inte alltid är lätt 
  • Men det beror ju lite på vad man har för synsätt. 
  • Nu tar jag en cigg å slutar tänka på det hela, 
  • Kanske ett parti 500 med Nathalie spela? 
  • Ja så ska det låta 
  • Livet är och förblir en gåta.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0