the burnin bush

 
Nu har jag och min skeva rygg suttit på stolen här i snart åtta timmar och stirrat in i ingenting. In i oändlighetens ofattbara svarta hål. utan ord , utan mening.  Bara suttit här. stirrat. hatat lite . gillat lite. sugit på några läkerol . snusat. filat bort mina naglar. ritat mönster på post it lappar. å hatat lite till. Borde inte, men känner extremt efter allt det jag hade kunnat ägna min tid åt istället för att sitta här och låta livet fladdra förbi. Hade kunnat gjort egentligen vad som helst hellre än att sitta här. Fast vad är meningen med att tänka så liksom.. måste ha lite tråkigt. MÅSTE ha tråkigt för att förtjäna det roliga. Måste tänka så. måste måste måste. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jag orkar inte tänka så fattar du det eller.
Min kreativitiet dör långsamt inombords. smälter som en istapp , tappar fästet , faller , träffar mig i huvudet , klyver mig på mitten. svart och vitt. yin och yang  . dag och natt. femtio minuter kvar.
 
 
-
-
asså såhär mycket skrattar jag och mina rynkor just nu.
 

Shoot baby!
Postat av: dani!

låter som en bra dag på jobbet!! men du måste göra nått med din kreativitet..

Svar: ja. idag har jag med mig pro markers ;) hehehe kyss!
Lisa

2012-07-25 @ 01:29:20

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0