ay ay

saker som jag funderar över. del 14308.
Varför tror vissa människor på gud? hur ska man veta vad man vill bli när man blir stor? när ÄR man vuxen? Måste man någonsin bli det? varför är världen så orättvis? Hur ska man göra när man vill hjälpa alla fattiga och utsatta människor i världen när man inte ens kan ta hand om sig själv? när ska världen gå under egentligen? när ska våran hemska jävla art utplånas ifrån den här planeten? Hur gick det till det här med evolutionen egentligen?  vad var det som gick fel? Hur mycket längre ska vi kunna utvecklas? Varför har vi känslor? vad är skillnaden mellan hat och kärlek? Vad är meningen med livet? hur kommer jag att dö? Hur kommer mina barn att se ut? vad ska de heta? kan jag ens få barn? Vad ska jag göra till hösten? vart ska jag bo? varför har vissa människor mindre endorfiner i sin kropp? hur kan man egentligen känna olika smaker på tungan? varför tycker vissa att potatis är äckligt medan andra diggar det? Varför är vi aldrig tillfreds med oss själva och vårt liv till hundra procent? Varför vill vi alltid ha det som är utom räckhåll? varför kan man för fan aldrig bara nöja sig? kanske är nöjdhet och vällust motsatser till personlig utveckling och självförverkligande. Isåfall blir man ju knäpp. ska man dö med alla dessa frågor då eller klarnar det upp ju äldre man blir? jag vill fan aldrig bli gammal. samtidigt som jag tror att jag vill det. men hur ska man hinna med allt? varför går tiden så jävla snabbt? varför är ett jävla bra ord asså. varför då?
så många frågor. zero svar.

Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0