Idag är jag krullig.

Fantastiskt vad härligt livet kan vara om man bara tänker positivt. Vi vet ju att det går i vågor det där, svart och vitt och alla motsatser som jag kan komma på turas ständigt om att leka krig i min kropp. Men trots allt det svarta och fruktansvärda som infinner sig i hjärnan inemellanåt så hade jag aldrig någonsin velat byta bort mitt uppochnervända liv mot något annat i hela världen. När den där friden väl sprider sig ut i blodet och sugs upp av varenda liten cell i kroppen, då är det värt varenda liten sekund av plågande mörker. Jag är så stolt och lycklig över att vara just den jag är och över de fantastiska människor som jag fått previlegiet att ha tillgång till i mitt liv. För alla upplevelser och äventyr som har format mig. Brutit ner och byggt upp, varje gång starkare och lyckligare än förut. Är man en sån som jag, en "antingen eller" människa, båda sidorna på en magnet, så får man aldrig glömma att de bittra stunderna är minst lika viktiga som topparna. Utan det breda spektrat mellan botten och toppen, så hade man aldrig kunnat njuta helt och fullt ut av allt vackert och underbart som livet har att erbjuda.
Tänk på det ni där ute som är lika upp och ner som mig!
-
Det gäller bara att aldrig glömma bort dessa fantastiska stunder när man halkar ner på botten igen.
De kommer alltid, alltid återigen, intensivare och vackrare än någonsin.
-

Shoot baby!
Postat av: Anonym

snyggt!

2012-10-25 @ 21:58:25
Postat av: mjk

guapa!!!!te echo de menos un monton!!!!!!

2012-10-30 @ 23:23:29

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0