Ett svar eller ?

Har fått några frågor om vad för slags kamera jag använder , och det ska jag säga er att jag använder endast min sletna mobilkamera (iphone4s) nu för tiden då min vanliga kamera gick sönder för ett tag sen och min kära Mac är på lagning. Igår sa Daniel att jag har karman att skylla på för min ständigt fruktansvärda otur med tekniska saker... Det kan man ju fundera på... Iaf, Ber om ursäkt för den dåliga kvaliteten på bilderna och om vissa bilder i samma inlägg har olika storlekar! Hihihii (( första gången jag svarar på en kommentar skulle jag tro. Typ första gången jag fått nån också Iofs . Tack å varsågod. Ciao ciao


Shoot baby!
Postat av: Anonym

iPhone4S släpptes i början av oktober 2011. Din kan alltså inte vara ett år gammal än. Hur är det möjligt att den känns "sleten"?

2012-09-21 @ 13:40:03
Postat av: Maria F

Av någon anledning blev jag anonym...

2012-09-21 @ 13:40:46
Postat av: Anonym

Menade såklart inte att min mobil är sleten! Utan att det är fantastiskt hur bra bilder den tar trots att det bara är en mobiltelefon.

2012-09-24 @ 09:51:43

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0