Ögon näsa mun

Hade en kamera lektion igår med hazze ( som han inte alls heter men kallas av mig i brist på minne av hans riktiga) fick se massa gamla modeller som varit verksamma genom åren fram tills idag... Yesss ..... Idag har jag stått i ateljén hela kvällen och flummat in på nån slags psykadelisk tavla .. Ni får se nån dag om den blir klar...Tyvärr så har vi en jävla skitrektor på vår skola (det enda som är dåligt, Men han har fått sparken å slutar i dec!) så larmet går på på kvällen klockan 9 i konsthuset och vi måste stanna upp i vår process och gå därifrån för att vänta tills dagen efter med fortsätta måla. Alla som Håller på med nått liknande fattar att det är sjukt irriterande att va tvungen att avsluta när man väl är inne i flowet . Så nu sitter jag här och stör mig i min ensamhet och kanske kommer jag att sy mig i fingrarna nu när jag ska laga min trasiga väska. Allt är Bengts jävla fel isåfall. Ha en fin kväll kompisar poiihiihhiih


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0