I was on the news one day ..

Framkallade några rullar med film som jag har haft liggandes sen julafton och nyår... Tyvärr var större delen av bilderna under eller överexponerade, suddiga och totalt obrukliga, men det är ju chanser man får ta när man fotar bland rangliga vänner i mörkret utan blixt! ;) Men även misslyckanden kan vara vackra!
 
Bästa systrarna på julafton!
 
Årliga släktfotot på alla kusiner hos mormor och morfar.
 
Nathalie och jag förbereder inför julmys i Falkenberg.
 
 
jag och Nicolina (tror jag) på nyårsafton...!
 
Storstädning på nyårsdagen. Emmakrullet avverkar disken och sopberget ska minimeras.
 
Det enda av alla kvällens porträtt där personen i fråga går att känna igen! Jocke på bild.
 
 

 
 
 
 
 
 

Shoot baby!
Postat av: natttis bästis

fan vilka coola fina bilder? sånt vill jag också göra! jaa vi ses i morgon min sköna! pussss <3

2013-02-15 @ 15:54:36

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0