Fem fallossymboler omslutna av ett fyrkantigt fuktigt och Främmande förrum

FANTASTISKT.
 
IGÅR tänkte jag  :
 
FYRKANT
Bara va tyst för en gångs skull
sova leva sova leva sova dö sova dö leva dö leva dö
vara. varit. ska bli. ÄR
Ett vibrerande KAOS

Illusioner.

VIlka äR NI ???
lämna mig men hjälp mig. försvinn men gå inte. låt mig va men gå inte ifrån mig.

vad är en atom och hur ser den ut bortom vetenskapens antaganden.... vad finns där emellan? och hur ser det ut om man ens skulle kunna se det?  

ORD är ett motstånd av rang
ORd bokstäver . meningar. FÖRSVINN.
ni är otillräckliga.

Ifrån ett rymdperspektiv kan man tycka att det mesta är meningslöst. och otillräckligt. och oseriöst. 

LIV - DÖD. Eller LIV-FÖDELSE-DÖD-FÖDELSE-LIV-FÖDELSE-DÖD-FÖDELSE-LIV osv….. men LIV OCH DÖD IALLAFALL . tankar , tyckande och krumelurer . MENINGSLÖST. Bara var tyst. återigen. andas. KÄnn.

JO. förstör människor. . ni förstör bra. fast utvecklar också . gör vad ni vill . ni kommer ändå alla att dö. 

Vill bara vara naken . sova. drömma . födas. dö. NAKEN och flyga. fritt och friktionslöst.  DMT

SÅ jävla blå fast ändå helt genomskinlig och uppbyggd av celler ,jag undrar vem som kom på blå. Blå är en färg.
Blå är balans och HUR FAN Kan jag då vara blå??
Jag passar inte som blå. Kan inte vara blå när allt är svart och vitt. Fast hur kan jag vara svart och vit när jag inte kan leva utan alla färger ? Hur kan alla Färger göra mig lycklig när de endast existerar med hjälp av ljus? solen gör mig hel. oss hela. utan solen finns inget liv på denna planet. Sommaren är över. förbi kaputt borta . solen finns kvar. glittrar på en snötäckt mark. 

Omgiven av former. människoformer och människofärger. cirklar trianglar rektanglar ovaler hexagoner trippelcirklar blandat med liten triangelskvätt osv osv... De föds i mina ögon. Lever en stund i min hjärna. Dör med mina tankar. de stör mig ibland. Sätter mig i obalans. Infekterar. Förgfitar. Förintar. Raserar. Utrotar. TIllintetgör. Kollapsar.


IDAG känner jag såhär:

.......  .............  ....... ...
:..  ........ ........  ...........
.....  .. ................  ....... 
..........  :...... ::::.......  ..

Det är en skön sak.
Bra. 

0------------100

God natt.

 
 
 

 

 


Shoot baby!

Comments:

Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0